(EN) Consumer information
Contractual partner of the customer/identity of the company:
Ana Céline Labod
Hans-Paul-Kaysser-Str. 1
71397 Leutenbach
Information about the booking process: Selection of the service
Select the product you want to book by choosing a Healing Session or a Tarot Reading from the list. Click on “Add To Basket”. Clicking on “View Basket” will take you to the final booking step. Click on “Proceed To Checkout” to complete your booking.
Data
Now you can select your name, email address and address. If you wish, you can also enter your phone number here.
Selection of payment method
Finally you can pay using PayPal or Credit Card.
Completing the order
By clicking on the field “Buy Now” you complete the booking. After completing the booking, you will immediately receive an order confirmation. If you want to correct input errors after completing the booking, simply send us an e-mail to hello@anacelinelabod.de.
Confirmation after successful booking
After the successful booking you will receive an e-mail with an overview of the booking. This e-mail contains the selected services, this consumer information and the cancellation information.
The available contract language
German and English are available as contract languages.
Information about the storage of the contract text
The contract text will be stored by us for the purpose of processing the contract in digital form and kept for 3 years. Invoices are stored for 10 years. The contract text in the form of the booking confirmation will also be sent to you immediately after the conclusion of the contract by e-mail, including all contract conditions. Here you can retrieve the contract text as long as you have saved this e-mail in your inbox.
The available payment methods
You can pay via PayPal or Credit Card.
Reference to your legal warranty rights
The legal claims for defects exist without restriction.
Information about customer service
You can reach us at any time by e-mail: hello@anacelinelabod.de
Reference to the dispute resolution platform of the EU Commission
Online dispute resolution in accordance with Article 14 (1) ODR Regulation:
The European Commission provides a platform for online dispute resolution (OS), which you can find at http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Information on participation in alternative dispute resolution
We do not participate in any alternative dispute resolution proceedings.
Our Refund Policy
No Refunds
We do not offer refunds once you have booked and paid for any online session. If you change your mind or you don’t show up for your scheduled appointment we cannot return your money. By booking any session, you acknowledge that you have read and understood our refund policy.
(DE) Verbraucherinformationen
Vertragspartner des Kunden/Identität des Unternehmers:
Ana Céline Labod
Hans-Paul-Kaysser-Str. 1
71397 Leutenbach
Informationen zum Buchungsvorgang: Auswahl der Dienstleistung
Wähle das Produkt aus, das Du buchen möchtest, indem Du eine Healing Session oder ein Tarot Reading aus der Liste auswählst. Klicke auf “Add To Basket”. Mit einem Klick auf „View Basket“ kommst Du zu dem letzten Buchungsschritt. Klicke auf “Proceed To Checkout” um deine Buchen abzuschließen.
Daten
Nun kannst Du Deinen Namen, Deine E-Mail-Adresse und Deine Adresse auswählen. Falls Du es wünschst, kannst Du hier auch Deine Telefonnummer angeben.
Auswahl Zahlungsart
Schließlich kannst Du per PayPal oder Kreditkarte bezahlen.
Abschluss der Bestellung
Durch ein Klicken auf das Feld „Buy Now“ schließt Du die Buchung ab. Nach Abschluss der Buchung wird Dir unmittelbar eine Bestellbestätigung angezeigt. Solltest Du Eingabefehler nach Abschluss der Buchung korrigieren wollen, sende uns einfach eine E-Mail an hello@anacelinelabod.de.
Bestätigung nach erfolgreicher Buchung
Nach der erfolgreichen Buchung erhältst Du per E-Mail eine Übersicht der Buchung. Diese E-Mail enthält die ausgewählten Leistungen, diese Verbraucherinformationen und die Widerrufsinformationen.
Die zur Verfügung stehende Vertragssprache
Als Vertragssprache steht Dir Deutsch und Gnglisch zur Verfügung.
Information über die Speicherung des Vertragstextes
Der Vertragstext wird durch uns zum Zwecke der Abwicklung des Vertrages in digitaler Form gespeichert und für 3 Jahre aufbewahrt. Rechnungen werden 10 Jahre aufbewahrt. Der Vertragstext in Form der Buchungsbestätigung wird Dir außerdem sofort nach Vertragsschluss per E-Mail inklusive sämtlicher Vertragsbedingungen zugesandt. Hier kannst Du den Vertragstext abrufen, solange Du diese E-Mail in Deinem Posteingang gespeichert hast.
Die zur Verfügung stehenden Zahlungsarten
Du kannst per PayPal oder Kreditkarte zahlen.
Hinweis auf Deine gesetzlichen Gewährleistungsrechte
Die gesetzlichen Mängelansprüche bestehen uneingeschränkt.
Informationen zum Kundenservice
Du kannst uns jederzeit per E-Mail erreichen: hello@anacelinelabod.de
Hinweis auf die Streitbeilegungsplattform der EU-Kommission
Online-Streitbeilegung gemäß Art. 14 Abs. 1 ODR-VO:
Die Europäische Kommission stellt eine Plattform zur Online-Streitbeilegung (OS) bereit, die Du unter http://ec.europa.eu/consumers/odr/ findest.
Information über Teilnahme an alternativer Streitbeilegung
Wir nehmen an keinem alternativen Streitbeilegungsverfahren teil.
Unsere Rückerstattungsrichtlinien
Keine Rückerstattung
Wir bieten keine Rückerstattung an, sobald Du eine Online-Session gebucht und bezahlt hast. Wenn du Deine Meinung änderst oder nicht zu Deinem Termin erscheinst, können wir Dir Dein Geld nicht zurückerstatten. Indem Du eine Session buchst, bestätigst Du, dass Du unsere Rückerstattungsrichtlinien gelesen und verstanden hast.